Kızlar dün hiçbir şeyim yoktu gayet iyiydim gece duramadım bitane mandalina yedim bide magnezyum attım yarım saat sonra karnımda öyle bir kramp var ki anlatamam midem de bulanıyor başım dönüyor bayılacak gibi oldum baya bi çektim sonra anladımki afedersiniz ishal olmuşum berbat bir geceydi kendimi çok kötü hissediyorum böyle bi durum yaşayan var mı neyden oldu mandalinadanmı acaba hepte yiyorum amaaa