Doktor 2 tane iç diye reçete etmiş. Bende işe gitmeden sabahları 2 tane içiyorum. Ama 3 saat sonra sanki biri beni bayıltmış gibi oluyor. Aslaa gözümü açamıyorum. Üstelik akşam tekrar başlıyor bulantım.Burda okudum herkes gece yatmadan içiyormuş. Gece yatmadan içince gün içine etkisi oluyor mu? Aç mı içsem tok mu? Prospektüsünde aç için yazıyor. Ama sanki ilacı aç içince öğürme hissim geliyor