Yagizelifnur Kızlar bazen 5 7 8 dk da bir karın sertleşmem var belimin ağrısından da duramıyorum 1 saatir kasılmalar var 39+1 im sabah kontrolüm var ama sizce acile gitmeli miyim
Niiillloooyaaa Yagizelifnur eger ilk dogumunsa bence gitme daha cook yavas ilerliyor ilk dogumda acilma yani gitsende bisey yapmazlar ya eve gondedirler ya yatis verip suni dayarlar evde sancini cekmen daha iyi olur ama ilk degilse gitmelisin
Yagizelifnur gizeemsahin gittim 3 cm açıklığım var kendi doktorum 9 da geliyor eve geldim duş falan alıp tekrar gidicem sancılarım var 2 kere 100 ü gördük
Yagizelifnur Niiillloooyaaa gerçekten dediğiniz gibi oldu düzenli sancılarım var ama açıklığım az daha kendi doktorum 9 da geliyor o yüzden eve geldim
Niiillloooyaaa Yagizelifnur ❤️ saglikla al kucagina insaAllah cicegim sancilarin siddetlendigi artik yeter dedigin yerde git assa yukari 5 6 cm olmus olur ozaman yatirirlar zaten 🌹
Niiillloooyaaa Yagizelifnur 3 cm olduysa sanci geldikce comel kalk yaparsan olur muhtemelen comel kalk yap plates topuna otur hareketler yap merdiven in cik aksak gebe yuruyusu yap sanci yokken bunlari yap sanci geldikce sicak suya otur doldur legene cabuk acilir sicaksu en iyisi
Niiillloooyaaa Yagizelifnur rica ederim sicak suya oturursan sancinin acisi da hafifler biraz daha rahat edersin daha dayanilir olur ❤️