Yelizmurat 35+3 güzel kardeşim aynı dertten muzdaribim 😓 koku yok ama sürekli beyaz akıntı var ıslaklık insanı iprenç hissettiriyo birde bugün makineyle epilasyon yaptm canım çıktı yapana kadar hep makine kaptı oramı şimdi hem yra oldu hemde sürekli ıslak nasıl iyileşecek bilmiyorum artık 😒