Assslleeyy Kızlar bazen 6 7 dk bazen 10 dk sancı geliyo bebek toplanıyor çok rahatsız olmuyorum sancıdan herhangi nişan su gelme olayı yok ama adet sancısı gibi hafif de belime vuruyor hastaneye gitmeli miyim
Cey01 Assslleeyy şuan kasılmalarım başladı tam 1 saat olucak doğuruyor olabilir miyim düzenli kasılma sık idrar mide bulantısı ve karnımda sertleşme var ağrılara dayanabiliyorum ama rahime baskı hissediyorum birden vuruyor ve bebek toplanıyor 37 haftalığım bugün nst de sancım 100 dü ağrım ve açılmam yoktu ama şuan ne yapmalıyım bilmiyorum
busraltin Assslleeyy düzensiz geliyor demek ki düzene girince sancı artar bence biraz bekle takip et 👀
umynurr Assslleeyy git risk alma dogum kanalina giderse Allah korusun sorun yasama diye simdiden saglikla gelsin anali babali buyusun
Cey01 PapatiA sezeryan değil aslında normal doğum bekliyorduk ama bilmiyorum çok fazla sertleşme var ilk doğumum gerçek mi yalancı mı anlamıyorum
tazeanneee0 Cey01 doğumun başlıyor olabilir. Riske atmayıp git acile. Bekleme daha fazla. En azından için rahat eder