Annesii66 evet maalesef.. satıcı içinde alıcı içinde mantıklı değil. Bnde bebek arabası aldıöm birebir iletişime geçme şansım oldu evime yakındı gidip elden daha uyguna aldım. Birde şöyle bi saçmalık var bnde başka bebek arabamı satacaktım birisi aldı kargoya götürdüm şok oldum bana 400tl gibi bi rakam kalıyordu, desi sınırı var deyip bnden extra 480tl istediler iptal etmiştim. Hem ürünü satıyorum hemde 80 tl zarar ediyorum uğraşması cabasıı. Letgo daha mantıklı