busraltin Kullananlar var mı ben bi instagram sayfasında gördüm takip ettiğim bir fenomende sağlıklı organik şeyler paylaşıyor organik ailem diye bir sayfa çocuk için aldım işe yarıyor mu
Niiillloooyaaa busraltin valla duydum bi heves eve de aldim buz dolabini bekliyor bosa gitti gibi oldu bizde duzenli kullanim yok malesef
Yenibirannee busraltin benim ablam çok kullanıyor ve memnun hastalık döneminde yada olmadan içiriyor bende aldım kullanıyorum ara ara
23hatice23 busraltin bence çok işe yarıyor alerjik burun etleri büyüyen bir kızım yani sürekli burun tıkanıklığı yaşar ve en ufak şeyde hasta olur ona bir kaç damla verince sık sık değilde daha az hastalandığını fark ettim
Niiillloooyaaa busraltin cok kullanmadik ki esimin sinuziti vardi gozu sisti cikacak ti neredeyse basi cok agriyodu caresizlikden her yolu denerken denedik bi kac kez kullandik ben bi fayda gormedim ama dedigim gibi onu duzenli kullanmak gerekiyor olabilir ben en fazla iki gun kullanmisim dir
busraltin 23hatice23 1 yaşında kızım için aldım bende 1 yaş için sakıncalı mı kullanılır diyor ama yağ sonucta emin olamadım
23hatice23 busraltin buna bişey diyemem canım şimdi sakınca yoktur derim Allah muhafaza bişey olur siz aldığınız sayfayla ileşime geçin yada aile hekimine danışın
Asosa2 busraltin evet çok güzel kulak ağrısında kulağa burun akıntısında burun içine boğaz ağrısında boğaza damlatınca çok etkili
Paramedikelif Ben yıllardır kullanırım en az bşr hafta kullanmak lazım hastalık dönenimde yoksa bi etki etmez doğal olarak. Antibiyotik gibi düşünün