Ark Doktor önermedi karşıyım dedi ama nedenini söylemedi sadece ağri gećiriri dedi bende bunun için kullanmak istedim 3 günlük lohusayim sizce kullanayim ilk gebeligim sonrasi kullanmıştım
ipekmom_ Ark ben 10.gün denemiştim kullanamadım ağrıdan korktum dikişlerime bişey olscsk diye, ağır geçirdim doğum sonrası süreci, suan ikinci hamileyim deneyeceğim tekrar doğumdan sonra ama hemen acele etmemek lazım bence dikişler açısından
Sema05 Ark hemen takmamalısın. Terleme yaparsa enfeksiyon riskin olur. Ben 40 ım cıkarken taktm. Ama eltim hemen taktı enfeksiyon oldu terleme yaptı dikişleri
bbety Ark bana doktorum doğumdan en az 20 gün sonra takabilirsin dikiş yerinin hava alması lazım dedi. Bir de normalde kendi bedenin neyse onun 1 beden büyüğünü kullan dedi
Kubraaa_o Ark sezaryen mi? Sezaryense dikiş mi atıldı yapıştırma mı? Ya da vajinal doğum mu? Hepsine göre doğum sonrası korse kullanma süresi değişiyor. Ama çok önerilmiyor artık. Erken dönemde kullanıldığında sıkı olduğu için rahmin kendi kendine kasılıp toparlanmasını engelliyor. İleri ki zamanda kullanılmasındaki amaç karnın toparlanmasıysa ona da bir etkisi yok. Aksine kasların yerine getirmesi gereken görevi korse yapıyor, kaslar daha da zayıflıyor