rojin_kaya çok aşırı tüketirseniz şekerinizi etkileyebilir gebelik şekeri olabilir, ayrıca şeker çıkmasa bile suyu çok fazla artırabiliyor fazla şeker ve karbonhidrat tüketimi, cici bebe zaten aşırı kalorili şekerli dikkatki kullanın bencee, fazla şekerle kilo almak sizin sağlığınız açısındanda iyi değil, siz iyi olmazsanız Allah korusun bebekte iyi olmaz, bence bi dlyetisyenle ilerleyin bu süreci sağlıklı kilo almanıza yardımcı olur 🌸