Cat98 noor34 bi doktor ilk 3 ay kullanılması gerekiyor demişti bana,3 aydan sonra multi vitamine geçmelisin demişti verdiği multivitaminin içinde de oluyo folik asit ama
kevsssi noor34 doktorun biri ilk 3 ay önerdi. Diğer 9 ay boyunca kullanacaksın dedi. Herkes bir şey söylüyor bende almadım. Sadece magnezyum d vitamini olan bi vitamin kullanıyorum
bluemom24 Multivitamin kullanamıyorum ya balık kokusu ağır geliyor bir sıkıntı olur mu sizce 1 kutu kullandım ikinciyi kullanamadım
noor34 Benimki tamamen yurtdışında satılan normal folik asid benim şu an 3. Ayım ve ben kullanmayı bıraktım