Aybuke5 Kızlar 31 haftalık hamileyim 1 haftadır ishalim muzda yiyorum günlerdir geçmiyo doktorum reflor diye bi ilaç verdi onu kullanıyorum Pazartesi’ye kadar geçmezse doktor büyük abdest için test yapcak aranızda bu kadar uzun ishal olan var mı