emine717_ meri3407 inşallah sağlıklı bir gebelik geçiriyorsundur canım benkm bazı gebeliklerde beta yava yükselebikiyirmus ama gördüğüm kadarıyla gayet güzel yükselmiş betan kendini strese sokma endişelenme 🐣
emine717_ balakisiyeva insalalh canım cok sağol rabbim dileyen isteyen herkese kolay yolda hızlıca nasip etsin 🥲
balakisiyeva emine717_ amin inşAllah Rabbim evlat hasretinde olanlara o sevinci yaşamağı nasib etsinn🤲🏻🥹
emine717_ balakisiyeva her gebelik düşükle sonuçlanacak diye bir şey yok ki canım benim çoğu gebelik sağlıklı ilerliyor doktor bir tanıdığıma eğer sağlıklı bir bebek olsaydı bir şekilde tutunur demişti sağlıklı gebelikler nasip etsin rabbim hepimize
balakisiyeva meri3407 7ay sonra denedim düzenli regl olmağımı bekliyordum 🥹inşAllah bu sefer yanılmamm
emine717_ Cimcime30 rabbim en kısa zamanda kolaylıkla nasip etsin inşallah hepimize canım benim için yeni ay yeni umut demek rabbim ummadigimiz yerlerden çiçek açtırsin inşallah
emine717_ Cimcime30 ben iki senedir her yeni ayda bekliyorum inan ben de çok yoruldum ama umut etmekten başka hiçbir şey gelmiyor elimden canım benim
Busraaaakkk balakisiyeva Yumurtlama günü dışında hamile kalma şansı düşük, ben ovülasyon testi kullanılmasından yanayım işi riske atmaya gerek yok bence
Busraaaakkk balakisiyeva o zaman şansın artar canım, 12-14 gün sonra test yapabilirsin 14 gün sonra pozitif gördüm ben
balakisiyeva Busraaaakkk inşAllah yaa 🥹Allah her kese nasib etsin Allahım ben 15eylülde regl oldum 28eylüle denk geldiyini gösteriyordu hesaplama umarım ki doğrudu amma farklıda ola bilir