Kızlar regl dönemine yakın hamile kalıp bebeğinin cinsiyeti erkek olan oldu muu hep diyorlar ya regl dönemine yakın oluşan hamilelikte cinsiyet kız olur diye onu çok merak ediyorum açıkçası Rabbime bin şükür bir tane kızım var varım yoğum herseyim şimdi ikinciye hamileyim isterim ki bir oğlum olsun oğlumu 7 aylıkken kaybetttim istiyorum ki Rabbim kırıldığım yerden yeniden güldürsün bu yüzden çok merak ediyorum adetime 9 gün kala hamile kaldım 🙏🏼🌸