dilan128_ ay benimde sol kasıkta aynısı var 1 haftadır böyle sanki şişmiş eğilince hissediyorum bi şisiklik var göğüs uçlarım çok ahriyo aşırı şişmiş göğüslerim duphaston kullanıyorum bugün adet olmam lazımdı olmadım ilavin yan etkisi mi. Onu da bilmiyorum gebelik düşünüyoruz evde test var ama yapmaya korkuyorum negatif görürüm diye ama ilk defa tek taraflı kasik ağrısı yaşıyorum inşallah belirtilerimiz gebelik habercisidir 🤲🏻❤🩹