betlceren21 O kadar duygusalım ve o kadar korkuyorum ki sezaryen olcam, süreçten çok fazla korkuyorum lütfen bana dua eder misiniz kızımı sağlıkla kucağımıza alalım🥹💖
[silindi] betlceren21 canım hiç korkma. 8,5 ay önce sezaryen oldum, ağlayarak girdim gülerek çıktım. Doğumun çok güzel geçsin sağlıkla kavuş bebişine inşallah 🌸
melikeesahiinn betlceren21 ayy canım sağlıklı sıhhatli kucağına al bebişi inşallah 🥰 rabbim seninde ağrılarını tez zamanda dindirsin hemen
umynurr betlceren21 saglikla kolaylikla al kucagina bereketiyle gelsin insallah simdiden gozunnaydin hayirli olsun stres yapma lutfen🌸🥰
Fatnur38 Bende pazartesi inşallah bende senin gibi çok korkuyorum hayırlısı olsn canm sen genede sakın kalamya çalış genel mi olcak spinal mi
Drkkk betlceren21 bende pazartesi olacağım rabbim hepımızın yardımcısı olsun ,sağlıkla alırsın ınsallah bebısını kucağına
Glbhrmnts Salı günü doğurdum sezeryanla,korkulacak hiçbir şey yokmuş içinizi ferah tutun. Bol bol dua edin🙏🏻
Zambak-12 Sağlıkla kucağınıza alın ağrısız sızısız bir doğum olsun inşşalalh hemen toparlanın benımde çok az kaldı dogumuma