Kardelen25 üzülmeyin.Ben 16.haftadan beri ciddi ve hiç bitmeyen kasılma yaşıyorum.19.haftada kanamam oldu.İlaçlarınızı için iğnenizi vurulun.Bol bol dinlenin yatınca azalıyor.Sizi o kadar iyi anlıyorum ki gün saydım saat saydım bir gün daha büyüsün diye.Bugün 39 haftalık olduk biz.Hatta 3 haftadır ilaçları kestik ama bu sefer de kendisi gelmiyor :) Sürekli dikkat edin sağlıkla kucağınıza alın inşallah.