Gofretinannesi Kızlar ilkinde nişanım geldi sonra suyum sancı çok yaşadım 38 de dogdu bu 30 da daha yürüyorum birden rahimimde yıldırım çakıyo resmen öyle kala kalıyorum çok erken degil mi