inlilyd
Bended o dedigin oldu 32 haftalıkken gittim sancılarım başlamıştı erken dogum olma ihtimali vardı . İgne falan vurdum . Şimdi bir ton ilaç yazdılar sancıları durdurup 37 haftaya kadar beklemek için bakalım ara ara yine oluyor kendini topluyor kasıyor ama öyle şiddetli sancı olmuyor . Sancında varsa git görün çünkü gittigim doktor iyi degil erken haftalarda sancı cekmek bebegin bir yerine vurabilir dedi 🤷🏻♀️