Neyk 18 haftalık hamileyim diplerim de beyazlarım çıktı tam da ön tarafta boyatmak istiyorum ilk 3 ayı atlattığım için ama kafamda deli sorular🤦🏻♀️Sizce🤔
Deletedmom667 Neyk bnmde saclar ombre li dıp boyam geldi doktoruma sordum üre icermeyen boyayla boyatabılırsın dedi. Suan 4 aylık hamıleyım sureklı ertelıom boyatmayı evdeyim die 🙂
R_Arslan Neyk canim benim doktorum hint kinasiyla boya dedi ilk 3 aydan sonra cok sikinti olmuyormus sanirim dogal icerikli boyalar da olabilir
Depresif_polyanna Neyk 4.aya girdigimde boyadım ben organik boyayla. Nette araştırmıştım doktorların yorumlarına göre karar verdim. 2 ay sonra bi daha boyarım sanirim. Sık olmucak hem
Hmyr_ygt Mlssa benim kuaförüm de boyamıyor hatta gittiğimde boya yaparken denk geldi havayı solumayım diye hemen istediğimi yaptı gönderdi
Aysedgrlikrkmz Mlssa merhaba bende Doğuma yakın perma yaptırmayı düşünüyordum ama zararı var mıdır acaba eşim kuaför deyince sormak istedim 😊
UcanHamile Doktorum 3 aydan sonra boyayabilirsin dedi organik boya mi dedim yoo normal boya kullanabilirsin dedi. Görümcem hamile oda geçen gün boyattı kuaförde
Mlssa Hmyr_ygt aynen canım öyle olmalı bence 👏🏻 eşim de kızıyor bana yanına gidince kimyasal diye en doğrusu yaptırmamak benim fikrimce 🥰🙏🏻
Mlssa Aysedgrlikrkmz Canım kimyasal kullanıldığı için zararlı oluyor o da ama dediğim gibi az önce bu tercih meselesi bazıları yaptırıyor🤗
Aysedgrlikrkmz Mlssa yaa onun içinde kimyasal fazla sanırım ama emin de olamadım 🙄 son aya yakın bitkisel boyayla boyayacam ama Perma konusunda çok kararsızım 🙄
Mlssa Aysedgrlikrkmz bitkisel düşünenilirsin tabiki canım onlarda da kimyasal az da olsa var ama diğerlerine nazaran daha az tabi mutlaka doktora sor yine de 🤗💕