Kızlar bugün doğum yapalı 3 gün oldu Salı günü öğleden sonra kontrolüm vardı gittim nst çekilmesini istedi doktorum bende çektirip yanına götürdüm nst de düzenli sancılarım çıktı benim belli başlı hissedemediğim sancılar bana serum takacağını söyledi taktırdım sonra tekrar nst çekildi ve hala devam eden düzenli sancılarım vardı 2. Gebeliğim olduğu için ilk doğum şeklim de sezeryan olduğu için bu sancıların benim için tehlikeli olduğunu söyledi yaşadığım yerde ki hastane de yenidoğan yoğun bakım olmadığı için k Maraş a sevk etti acil bi şekilde geldim ordan ambulans la burada tahlillerimi yaptılar nst çektiler alttan Muayene yaptılar açılmam yoktu ama sancılarım aynı devam ediyor du doktor da riske atmak istemiyorum yırtılma olabilir sancılar zorlarsa dedi ve acil bi şekilde ameliyata aldı spinal ile uyusturuldu belden sonda takıldı ameliyata başladı bebegım doğdu ama küçük küçük inlemesi vardı bu yüzden de bi kaç gün gözlem altında tutulması gerekir dediler ve yoğun bakıma aldılar dün gösterdiler durumunun daha iyi olduğunu söylediler benim gibi bu durumu yaşayan var mı acaba ne zaman bitecek bu hasret ne zaman kucağıma alacağım bulur bilgisi olan varsa yazsın yaş akciğer dediler bi kaç güne toparlar dediler