dilan231 İçmeyin kozlar cidden sizin için söylüyorum ben doğum yaptığım güne kadar sadece günde 2 tane içiyordum,bebeğim doğdu küvözde şuan sadece kendimi suçluyorum içmeseydim ölmezdim,ama bebeğim yoğun bakımda çok pişmanım onla alakası yoktur belki ama içtiğim için suçlu hissediyorum