AnneeeG1 Bu ay neler yakacaksın neler var aklınızda nasıl ilerleyeceksin gelin beraber konuşalımda fikir olsun hepimize Ben bu ay testlere devam edecem (övülasyon ) Başka da ne yapayım bilmiyorum
afroo AnneeeG1 benimde Regl yeni bitti , bir ay boyunca muz yiycem dogurganlıgı arttırıyormuş, stresten uzak durmaya çalışalım düzenli uyku ve paketli işlenmiş gıdalar yemeyelim
AnneeeG1 afroo sanki muz dan çok bende avakadoyu duymuştum bende bu ay avakodoya yöneltme yapacağım hayırlısı olsun bakalım 🌸
afroo AnneeeG1 evet canım avakoda aynı şekılde işe yarıyormuşda bir kız anlatıyordu Hergün muz yedim o ay gebe kaldım diye de heveslendım deneyelim bakalım