ecemmm123 canim acını yasamayan anlamaz uzgunum Allah icinizi ferahlatsin, sadece bildigim şeyi söylemek isterim sana belki bi nebze iyi gelir, hamilelikte yasanan kayiplarin cok buyuk bi kismi sagliksiz bebek olmasindan kaynakli, dogsa sagliksiz olacak yada ilerlese ileriki haftalarda bu durumu yasama ihtimalin yine olacakti. Vucut sagliksizi bu sekilde atar demisti doktorumuz. Esinle sende bir tasiyici hastalık varmi diye arastirmani oneririm