kubos_ gulcegokce 18 de belli belirsiz minik kıpırtılar hissetmiştim 22de daha netleşti hareketleri. Şimdi 31 deyiz maşallah yerinde durmuyor 😂😂
Mrsz Gurkopoyro ben de aynı bu hafta 17 olacak tık yok.İnsanlar 2. Gebelikte 14 te hissettim diyen bile var aşırı da kilolu değilim aslında anlamadım
cansuuusuu mbrz endişelenecek birşey yok canım bence ben 19 da hissetmeye başladım geçenlerde 2 gün hiç hissetmedim mesela tedirgin olmuştum ama şimdi tekrar hareketlendi
Mamiko_2020 Kızımda 20den sonra hissetmeye başlamıştım,bu kısçemde de ilk 12-13de çok nadir, net 16da başladım hissetmeye 18 haftalığım maşallahh çok hareketli 🥹🥹🙏🏻🙏🏻😍😍1-2 haftaya sizde çok rahat hissedersiniz bence 🥰
mrserdogan12_ gulcegokce ben 13 de kıpırtılar hissetmeye başşadım şimdi 20 haftalık olduk baya hissettiriyor dışardanda görünüyor kiloluysanız yada plesenta öndeyse de geç hissedersiniz 25 e kadar tıpta normal karşılanıyor hiç beklemediğiniz anda kıpırtıları hissedeceksiniz 😍😍
Gurkopoyro dilos2434 vallahı heyecanla Beklıyorım arada endişeleniyorum değişik duydular içine giriyorum sürekli
Busraaaakkk gulcegokce kızlar hissedenler bu hissi tarif edebilir mi bildiğiniz bebek hareketi gibi bir his mi?
nuraymommy 13-14 haftalıkken minik kıpırtılar oluyordu ama emin olamıyordum şu an 17+4 bu hafta baya net bir şekilde hissetmeye başladım canım