hilaltrkl benim ilk 8 haftalıkken başlamıştı pembemsi renginde kanama alanın var demişti sadece sonra 11 haftalıkken yoğun kanamayla hastaneye yatiş yaptım hatta doktorun kapisinde beklerken paçamdan akıyordu kan(hastaneyede sadece ağrım var diye gitmiştim pet gelen koyamamiştim) yatiş yaptım 4 gün hastanede yattım hareketsiz şekilde ne zman ayağa kalsam yoğun kanamam oluyordu iğnelerle serumlarla geçti şükür 1 ay da progestan iğne ve fitilini kullandım 14 haftalıkken tamamen kesilmişti.şuan 19+2 yim
Kanama alanının bebeğe bir zararı yok demişti doktor ama yinede önlem alalım diye progestan vermişti..Yoğun kanamam olduğunda 7.5 cm di. En son gittiğimde de 1 cm olduğunu doğuma kadar da kalmayacağını söyledi doktorum