Minnaktontis 13. Haftama kadar folik asit olarak folbiol verdi bana da doktorum. 3 haftalık öğrendim bebeğimi erken yani o zamandan beri bunu kullandım. 13 den sonra da değiştirdi Decavit verdi. Onun içinde de folik asit var ama komplex bir multivitamin. Şuan 14+3 üm ve buna devam edicem 6. aya kadar. Bir de ekstra fazla balık tuketemedigim için imom omega aldım. Doktorum önerdi onu da. Omega çok faydalı bebek gelişimi için. Düzenli beslenme yapamıyoruz maalesef ne kadar dikkat etsek de ama ilaçları düzenli kullandığım için 13 haftalıkken bebeğim 14 cm di doktorum maşallah ileri gidiyor şimdilik dedi çok mutlu oldum. Kız olmasına rağmen hem de 😍 Sen de vitaminlerini aksatma tavsiyemdir