butterflyys Son 2 ay boyunca devamlı midem yanmıştı ve rennie duo gerçekten kurtarıcı onunla rahat geçirdim doktorum önermişti bir zararı da yok diye biliyorum bence doktoruna danış ve dene
duygu_aslan43 zehracelikel1 23+3 günlük gebeyim normaldede reflü hastasıyım midem sürekli yanıyor gasvinduo şurubunu verdi doktorum ama bazen o da fayda etmiyor en iyisi soğuk süt elimde sürekli sütle geziyorum sütü içtikten sonra en fazla 10 dakikanız var uyumak için yoksa yeniden yanmaya başlıyor mideniz 🤦🏼♀️
-gunes zehracelikel1 ben hep tahin yedim. Birde soğuk süt. İlaç almamak adına dayanabildiğim kadar dayanıyorum. Çünkü hali hazırda fmf hastası olduğum için kullandığım ilacım var. İnşallah size de şifa olur tahin🤲
anneoluyorummm103 zehracelikel1 bende de yeni yeni başladı havuç yiyorum şu an biraz rahatlattı gibi deneyin isterseniz
Silaaaamom2025 zehracelikel1 soğuk süt asla iyi gelmiyor gaz yapıyor daha çok yanıyor bence en iyisi şurup kullanmak
sumeyyeakyildiz zehracelikel1 geçmiş olsun ben de 37. Haftanın içindeyim sürekli midem yanıyor çok kötü valla artık ne yapacağımı bilemiyorum işe yarayan yöntemleriniz varsa lütfen paylaşın
kubos_ zehracelikel1 yeşil elma da iyi geliyor bende 31.haftamdayım çok fazla mide yanmam oluyor yeşil elma biraz da olsa rahatlatıyor
Kuzeyakin28_ zehracelikel1 bana marial diye stick bi ilac verdi. Cok siddetli gece gunduz yemek yiyemiyorum. Bugun aldim Umarim fayds eder
Dkyckbraaa-1 Haftadayım rennie kullanıyorum fayda etmiyor acile gitsem serum felan yaparlar mı bilgisi olan var mı dayanamıyorum