Hmyr_ygt 37 hafta ile birlikte şiddetli sancılarım başladı kasık,bel,sırt,bacak ama günde 2 veya 3 garip olan genelde akşamları oluyor ya da gece uykuda.demin giren ağrısa çamaşırım hafif nemlenmiş,acaba az az su mu geliyor? Doktorum Doğum sancısı 5 dk ya gelir dedi ama gecenin bir yarısı doğurmaktan çok korkuyorum 😞
Pars Hmyr_ygt aynı durumdayım söylediklerinin hepsi oluyor.. 37+3 üm bi kaç gündür üstüne hafif migde bulantısı ve ishalde eklendi.. bugün belime öyle bir ağrı girdi ki gözümden yaşlar geldi.. doktoruma yazdım tüm şikayetleri son günler bunların olması normal stress yapma dedi..
Ruzgarr Hmyr_ygt doktorum normal dedi.artık sancılar yoklar özellikle akşamları başlar dedi.37+1 im bende
Migrenligebe Hmyr_ygt acile bi gidin bence, ben gecen hafta kasilmadan dolayi gittim, sabahtan beri var dedim ee niye gelmedin dediler 🤦🏻♀️ Gidin bi nst’ye baglarlar, aciklik var mi diye bakarlar.
Hmyr_ygt Pars aynı bende ağlıyorum resmen bel ve kalça ağrısından 😞 yatınca kalkamıyorum kalkınca ayakta duramıyorum sancın olunca yürü gerekirse merdiven in çık dedi ama sancıdan ayakta duramıyorum ki