Merhabalar benim de değerim çok düşüktü damardan takviye aldım bir sorun olmadı çok şükür ilk başta gözetim altında yapıyorlar bir reaksiyon olup olmadığını kontrol edip ondan sonra devam ediyorlar ama maalesef verilen takviye bile yeterli olmadı başka bir takviye kullanmaya başladım. Değeriniz kaç acaba?