Ben iki kez bakır taktırdım ücretsiz. İlkinde önce smear aldılar, işlem uzun sürdü ben kendimi kastım. Takan kişi de kontrol ettirin , güvenmeyin dedi. Kontrolde takılamadığını öğrendim dr çıkardı.
İkincisi takıldı.4 ay durdu.acı çok olmadı.ama 7..8 gün bol kanamalı sürdü reglim aylarca çıkarttırdım .koldan olanı düşünüyorum bende.yada hormonluyu.