merhaba 🥰 6+3 gebeliğim. az önce külodumda 1 damla gibi azda olsa kahverengi bir akıntı gördüm. çok panik yaptım köydeyiz şu an yarın döneceğiz eve, hastaneye uzak köy.
hemen gitmeli miyim sizce? yoksa yarını bekleyeyim mi? inanılmaz tedirginim… lütfen yaşadıysanız cevaplar mısınız çok ihtiyacım var