Sedayt Kızlar rahminde kasılma olan var mı? Bugün doktor kasılman var dedi bebeğe doğru hemde bebeğim sıkışmıştı başına gelen var mı böyle birler. Varsa neler yaptınız
Deletedmom434 Sedayt kasılma aslında iyi bir durumdur☺️ Rahim kendini doğuma hazırlar hiç bir şey yapmadım kasılabildiğim kadar kasıldım🙈
Maviyesil121212 Deletedmom434 yaa benim de kasılmalarım başladı ve normal Doğumu çok istiyorum siz de Doğum hemşiresiydiniz sanırım değil mi? Kasılmaların iyi bi şey olmasına çok sevindim şu an:))
Deletedmom434 Sedayt doktorunuz ilaç verip önleyebilir magnezyum/kalsiyum eksikliğiniz olabilir günde en çok 2 maden suyu içebilirsiniz bunun içinde
Sedayt Deletedmom434 progestan verdi fitil olarak kuzum magnormda içiyorum birde bunun yanında ilaç hariç ne yapabilirim yürüyüş vb olarak
Shrydn Deletedmom434 merhaba. Madem tecrübeli birini bulmuşum bende sorumu sorayım. Hurmayı ne kadar yememiz lazım canım. Gun içinde kac adet
Sedayt Yasemincifci canım böyle keseye doğru bi bombe vardı bebeği sıkıştıracak şekilde rahim kasılıyomuş
Deletedmom434 Yasemincifci karnınızın iki yanından tutup içe doğru ittirerek sıkışması hissi veriyor ve karında kubbe şeklinde bir yer beliriyor