1kovakizi Ben yaptırdım 12 eylülde daha yeni.çok memnun kaldım ultrasonu yapan doktor hanım çok iyiydi ne sorduysam cevapladı kendisi de anlattı bakarken tek tek bebegimin yüzünü gösterdi 3 defa :)
1kovakizi merrvi evet baya erken davrandık biz eğer bulamasaydık hemşre arkadaşımdan rica edecektim sizin de tanıdığınız varsa öyle yapabilirsiniz.bursanın tüm ilçeleri oraya gittigi icin malesef zormus randevh bulmak herkes öyle yapıyomus allahtan bize denk geldi