Arkadaşlar yaklaşık 6 ay önce doğum yaptım , 3. Ay itibari ile 3 kere olacak şekilde regl gördüm. Ama bu ay 3 gün geciktim korunuyorduk tabi öylede böyle orasına girmicem şimdi. Böyle aklımda şüphe kalacağına yapim diyerek test yaptım ama negatifti böyle emzirme döneminde regl görüp sonrada çok geciken düzensizlik olan oldumu?