zezeeyyy Aklıma takılan bir şey var 36 haftalık olduk göğüslerim sanki bomboş doluluk falan hissetmiyorum sezaryen doğum yapacağım sütüm gelmez diye tedirgin olmaya başladım🥺 Doğum öncesi süt artırıcı tavsiyelerinizi bekliyorum 🙏
Catperson zezeeyyy ben de bekleyeyim şurda. Burda bir yerde gördüm galiba bir damla ve anne içecekleri varmış onlardan sipariş verdim, kullanmaya sezaryenden bir gün önce başlayın diye bir yorum okumuştum. Beş gün kaldı benim de 🫢 Bir grup da bunların işe yaramadığını söylüyor ama bütün tuşlara basmaya niyetliyim. Göğüs pompası da aldım sağımlar için.
1kb1ra zezeeyyy benimde öyleydi hiç sütüm olmayacak diye düşündüm ama çok şükür geldi sütüm sezeryan olduğum halde ilk emzirmeden itibaren
ElifBD zezeeyyy 37 de ani sezaryan ile doğum yaptım, hemşireler baktılar sütüm var mı diye az az geliyordu hiç bıkmadan gelse de gelmese de emzirdim aç kalmasın diye az ölçü mama takviyeside yaptırdılar emzirdikçe süt geldi şükür
annelikyolculugumm zezeeyyy bir hemşirenin yayınlarına katılıyorum böyle olabiliyormuş ve ilk 3 gün gelmeyebilirmiş aklınızda bulunsun hiç stres yapmayın o 3 gün birer damla bile gitse yeter bol su tüketmeye çalışın şimdiden hayırlı olsun 🌸
zezeeyyy Catperson aslında bu benim 3. doğumum olacak diğerlerinde hamileyken sütüm gelmişti ama bu kez göğüslerim boş yani gelmeyecek hissine kapıldım anne çayları aldım 1 gün öncesinden kullanayım bende🤦♀️
zezeeyyy 1kb1ra benim 3. sezaryenim fakat diğerlerinde hiç bu hisse kapılmamıştım ve sütüm hemen gelmişti hiç sorun yaşamadım inşallah bunda da yanılıyorumdur ☹️
Guzelanne56 zezeeyyy doğum öncesi hiçbir şey kullanmana gerek yok göğüslerim yumuşacıktı hatta ilk gün sütüm gelmedi beş gün sonra bir geldı dokuz aylık kızıma hiç mama vermedim ve o kadar çoktu ki ilk zamanlar sütüm 90 paket çöpe attığım günler oldu benim sadece ilk 5 gun gelmedi 5. Gun az az geldı 7 den sonra mamayı kestım o günden berı anne sütü alıyor stres yapma yani süt gelmiyorsa o vereceksin gelirse de sütünü vereceksin ki gelecek
Bimiyendis zezeeyyy bol su tüketmek, bol bol uyumak ve dinlenmek, bol yeşillik tüketmek ve yulaf benim tavsiyelerim bunlar. Ben yatıp dinlenemedim uyuyamadım sütüm gelmedi, ilk uyuduğum günüm sabahı 2 3 kat sürüm geldi
Bimiyendis zezeeyyy aklıma gelmişken şimdden kantaron yağı sürmeye başla göğsüne ki ilk emzirirken yara olmasın