Pembepanter Kızlar travel sistem mi baston mu daha iyi. Yani aslında aralarındaki farkı da bilmiyorum açıkçası🤷♀️ Tecrübeli anneler neye göre seçmek, almak lazım, hangi sistem olan araba daha kullanışlı bilen varsa ve aydınlatırsa sevinirim 😊 Doğum Ağustos’ta daha erken ama Araştırıyoruz şimdiden 🌹😍
Deletedmom434 Pembepanter küçük olunca travel kullanıyor yani ben 4 aydır travel kullanıyorum 6 aydan sonra ancak bastona geçicem☺️
Hcevik Pembepanter travel sistemler ayaklı olduğu için kullanışlı değil gibi. Valla dün pazarda gördüm 7-8 aylık bebek ayakları sıkışmış kalmış içinde arabanın. O yüzden ben travel sistemi eledim joie markayı araştırıyorum canım şuan güzele benziyor
Basakaya Pembepanter canım baston daha kullanışlı ve hafif ama dogumdan itibaren kullanılmıyor. Travel ağır ve büyük dogumdan itibaren kullanilabiliyor. Ilk kucuk aparati kullaniliyor 5 6 ay falan sonra büyüye geciyorlar. Iste ilk 5 6 ay iyi bebek icin sonra hantal oldugu icin katlaması tasimasi anneler tarafından zor oluyor o yüzden bastona geciyorlar. Travel düşünürsen casual quatro yu tavsiye ederim. 5 6 ay idare ederim direk baston alırım dersen kanz checkin 🙏🏻
Unver Pembepanter joie baston travel sistem aldım henuz kullanmadim 25 gün sonra dogumum. Hafif ve açıp kapatmasi gayet kolay ve 25 kiloya kadar kullanılabiliyor.
Pembepanter Dolap uygulaması Var ya 2. El eşya satılan. Orda görüyorum travel sistem olan arabalarınıı satanları. Bastona geçeceğiz o yüzden satıyoruz falan diyorlar. Baston daha mı kullanışlı yani?
Oges Pembepanter baston 6. Aydan sonra kullanılabilen arabaymış oturtabiliyormuşsun normal bebek arabaları gibi sıfır yatmıyor biraz dik o yüzden ilk Ethapta normal yatan araba alıp sonra bastın diyorlar ama bence gereksiz normal araba d oturabiliyor sonuçta bastona gerek yok
DamLaaaa35 Pembepanter hayır canım ufakken baston model kullanamazsın büyüdüğü zaman evet daha kolay hafif olduğu için daha çok tercih ediliyor ama ilk başta değil.
Pembepanter Deletedmom434 bende aldığım Arabayı kırılana bozulana kadar kullanayım istiyorum 😂 yani öyle olur sanıyordum araştırana kadar🙈
Pembepanter Hcevik ayaklı derken canım?😊 Allah allah bir çoğu 25-30 kilo kapasitesi var 7-8 aylık bebek nasıl sıkışmış ki🤔 joie ye bakayım bende canım 😊
Fundaltas Hcevik evett ben e bebekten aldim indirim varken arabaa cok kullanışlı ve ici geniş.. diger travel sistemler gibi degil büyük aparati.
[silindi] Basakaya bahsettiginiz araba bu mu https://m.n11.com/kanz-kz-4015-city-travel-sistem-bebek-arabasi-P293889504?Renk+Seçeneği=Kırmızı&gclid=EAIaIQobChMIhO3By-Dh4AIVR6WaCh1lyw9OEAQYBiABEgKH4fD_BwE&gclsrc=aw.ds
Pembepanter Basakaya teşekkür ederim canım. Dediğin markalara bakacağım.😊 O zaman travel in dezantajı ağır olması yani
magi Pembepanter Basakaya Ben casual vista baston travel aldım. Doğumdan itibaren kullanılıyor. Zaten 6 ay ana kucağını kullanıyosun ve araba koltuğu aynı zamanda avrupa standartları kalite ödülü var anne ödülü almış. Videosu var nette. Neden 2 arabaya para ödeyim ki değiştireceksem sonradan o büyük tekerleklilere hiç gerek yok. Yer kaplamıyo pratik tek başıma rahatlıkla arabaya yerleştirebilirim😉 ben daha kullanmadan çok beğendim arabayı tavsiye ederim
Basakaya [silindi] bu canim senin attigin baston degil zaten . Bazen indirime giriyor 1 ay once 550 lira falandı https://www.hepsiburada.com/kanz-check-in-bebek-arabasi-mor-p-HBV00000EBPHX?magaza=Bebehits&wt_gl=cpc.nelk.6809.abo-bebek-arabasi-puset-pla&gclid=Cj0KCQiAzePjBRCRARIsAGkrSm6cz78t5v0sFzyMKABDBGi2d4Aj7dWgsW1DEsdvhWji-iIp6MHFEzkaAvc7EALw_wcB
Deletedmom277 Pembepanter İlk 7 8 ay hatta 1 yaşına kadar baston kullanmak zor olur o yüzden travel sistem daha iyi çok fonksiyonlu çünkü ana kucağı ve portbebe şekli var 6. Aydan sonra anakucağını kullanmayıp diğerine geçebilirsiniz ben wellgro Q3 kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim
Pembepanter Deletedmom277 kullanışlı, hatta uzun ömürlü ama tek dezavantajı ağırlığı sanırım. Doğru anlamışım değil mi 😂 Yani uzun ömürlü istediğim için travel ağır da olsa daha mantıklı geliyor sanki. Memnunum demişsin Ağırlık konusunda da öyle misin canım😊
eliffylmz Pembepanter bebeğin doğar doğmaz bebek arabası kullanmak istiyorsan travel almalısın ancak traveller 3 4 yaşa kaadar kullanılıyor. Klasik tip arabalarda bebeğin biraz daha yalnız oturabileceği zamanlar kullanmaya başlayabilirsin ama onuda daha büyük yaşlarda 5 6 yaştada kullanabliyosun. böyle artılar eksiler. Bence baştan travel al sonra bebeğin büyüdüğünde ihtiyaç duyarsan ucuz bi baston alırsın 100 tl ye bile var sonuçta büyüdüklerinde bazen yürüyo bazen oturuyo taşıman kolay olur.
Hcevik Pembepanter travel sistem yatak olduğunda sepet gibi oluyor eski tip bebek arabaları gibi olmuyor onu demek istedim
Pembepanter Oges yani travel her türlü daha işlevsel gibi görünüyor baston arabanın işlevini gördüğüne göre bi sıkıntı olmadığı sürece kullanilabilir o zaman 😊
Deletedmom277 Pembepanter Ağırlık olaral diğerlerinden bir tık fazla olabilir ama katlanması falan çok kolay ve rahat 😌
Zeytinusss Pembepanter benim de hicbir fikrim yok yaa ne alınır nerden alınır 😏😏😏 https://instagram.com/kanzbebekartal?utm_source=ig_profile_share&igshid=7t7x7dskin7h Bu sayfa çok ucuz geldi güvenli midir acaba 🤗
Pembepanter Zeytinusss bende öyleyim😂şaşkın şaşkın bakıyorum ancak öyle 😂 Yorumları okusaydın canım Alanlar var mı memnun mu yazan olmustır belki
Kbrasuer Zeytinusss bende o fiyata aldım canım ama internetten alma git kendin gör bi yeri kırık filan gelir saglam olmaz gözünle görüp almak en iyisi
DlstM Pembepanter travel sistem engebeli yollarda vs bebeğn daha az sarsılması için yapılmıltur çok kullanışlı araştırdığıma göre bnde pier cardinn travel sis ni tercih edicm galiba☺️
Pembepanter DlstM hmm bunu bilmiyordum teşekkür ederim canım😍 ona da bakayım yorumları fiyat Aralığına vs
Heyzil Pembepanter ben normal bebek arabası aldım baby home diye marka daha gelmedi fakat yorumlar güzel ve aynı markanın puseti mi aldım gerçekten puset çok güzel çocuğu olan bir arkadaşım gördü bunda çocuk çok rahat eder dedi çünkü içinde destekleyici süngerleri var tabi ben kullanmadan bilemem ama normal bebek arabası aldım neden travel alıp 8 ay kullanayım en azından 0-36ay kullanırım. Baston alsam küçükken kullanamıyacam en iyisi normal bebek arabası
Pembepanter Heyzil 8 ay mı kullanılıyor travel olanlar? 25-30 kg taşıma kapasitesi diyor ama? Senin aldığın fiyatı nasıl canım? Puset de aynı şekilde?