Baby214 Merhaba Son adet tarihine göre şuan 4+6 haftalık hamileyim beta hCG tarihleriyle beraber yazıyorum sizce normal mi? Bugün acil doktoru biraz düşük dedi aklıma takıldı. 23 Eylül - 550.25 25 eylül - 1398 Lütfen cevaplarınızı bekliyorum.
Leontiine Baby214 ne alaka düşük değil ki değeriniz aksine çok güzel. 2 günde 2 kat istenendir sizin 2 katı da geçmiş. 1500’ü geçtiğinde vajinal ultrason ile de kese görünür. Hayırlısı olsun
ozbekkk Eni Bebegimgeliyor10 benimde son adet tarihi 21 ağustos 23 eylülde kanda 30 çıktı 24 eylülde tekrar verdim 65 çıktı sizce benim nasıl değerim bana çok düşük geliyo ve uygulamada 5 haftalık gözüküyor
ozbekkk [silindi] benimde son adet tarihi 21 ağustos 23 eylülde kanda 30 çıktı 24 eylülde tekrar verdim 65 çıktı sizce benim nasıl değerim bana çok düşük geliyo ve uygulamada 5 haftalık gözüküyor
Bebegimgeliyor10 ozbekkk ozbekkk canım geç döllenme olabilir bı kaç gün Değerim gayet çok iyi normalde 2 günde 2 kat artış olması lazım senin 1 günde 2 kat artmış merak etme herşey yolunda strese sokma kendini🥰
ozbekkk Baby214 benimde 21 ağustos ama döngüm uzun sürüyor 2-3 aydırda düzensiz ama aynı dönemde olmamıza rağmen sizinki benimkinden yüksek sanırım benim geç döllenme oldu
Baby214 ozbekkk Normal değel 0.5 diye biliyorum sizinki üstünde çıkmış herkesin döngüsü farklı bence sizinde gebelik var gibi bir kaç gün sonra tekrar kan verin bence
Baby214 Leontiine Çok teşekkür ederim içim rahatladı 2 hafta sonraya 9 ekime aldım randevuyu 7 haftalık olmuş olacak erken gitmek istemedim vajinal bakılsın istemiyorum