ilkiminannesi Yumurtlama akıntım var kasık ağrım var ama iğnelere pazartesiye kadar devam etmem gerekiyor sorun mu tüp bebek tedavisindeyim bugün yumurtalar kendiliğinden çatlamasın diye iğne yaptılar 3 gün daha yapcam onu gnalf 900 ü de devam edicem korkuyorum çatlar mı diye