ikizannesiiiiiiii mercimegin_annesiii adet tarihiniz kaçtı benim 30 ağustostu adet tarihim dün kan verdim 100 çıktı
mercimegin_annesiii ikizannesiiiiiiii evdeki testte çıkınca kandada çıktı şükür. Bugün vermem lazım ama doktorum verme normal seyrediyo haftaya gel keseye bakalım dedi bilmiyorum versem mi
ikizannesiiiiiiii mercimegin_annesiii sen bilirsin canım nasıl için rahat ediyorsa ben 1 kere daha vereceğim artış olmuş mu diye olmuşsa 2 katı tekrardan bende vermem diye düşünüyorum
mercimegin_annesiii ikizannesiiiiiiii evet bugün aynı yerde değilim yoksa veririm hastane farkıda değeri değiştiriyor