Nartanemmm Selam hanımlar, bugün nerdeyse tüm gün sertleşme bi yere toplanma oluyo hareketleri de dün çok fazlaydı bugün yavaş sakin genelde kasılma modunda bi sakıncası var mıdır bu durumun 🙏 34+5
Seymabyrm Nartanemmm 28 haftalığım bende de olmaya başladı birkaç gündür doktora gittiğimde danışacağım ama sık sık düzenli olursa sıkıntılı bişey diye okudum. Yinede gittiğimde danışacağım
Silaaaamom2025 Nartanemmm 34+5im dün aynen öyleydim bende doğuruyorum sandım baya bi korktum sertleşip bi taraf yükseliyor kasılma oluyor falan oturamadım uzanamadım baya bi. Sizde de olduysa haftamız aynı demek ki normal
Nartanemmm Karanfill hazırlasın bakalım 🤗 Gebelik şekerim de var sanırım da erken doğum riskinden korktum biraz
Nartanemmm Seymabyrm evet danışın haftanız bana göre erken, hadi ben doğuma hazırlık yapıyor diyim de , neyse pazartesi kontrol var
Nartanemmm rzyemrykvrk pazartesi kontrolüm vardı Dr şüphelendi sabah aç ve 1 saat tokluk ile ölçüm istedi , 3 gündür ölçüyorum ve yüksek çıkıyo aç 117 civarları tok 170 falan genelde
rzyemrykvrk Nartanemmm bende ilk bebeğimde yaptırdım ikinci dozda biraz yüksek çıkmış sanırım bu defa da hiç yaptırmak istemiyorum ama siz böyle söyleyince biraz tereddutte kaldım korktum acikcasi
Nartanemmm Silaaaamom2025 günü gününe aynı şeyi yaşamışız 😁 sağlıkla ve vaktinde gelsinler 🤲 Ama hareketleri birden azaldı yani aslında normal ama ben şiddetli çakmasına alışmışm
Silaaaamom2025 Nartanemmm amin amin gerçekten vaktinde saatinde gelsinler ben dün baya heyecanlandım artık doğurmak istedim ama hazır da değilim tam🫢😆 son haftalar ne zormuş 😥
Nartanemmm Silaaaamom2025 bende hazırlığımı yeni bitirdim bavula yerleştirecegim sadece , doğumlarımız yakın olur haberleşelim 🤗
Silaaaamom2025 Nartanemmm bende dün tam yaptım valizimi olur haberleselim bakalım kim önce doğuracak 😂🫢 takip edeyim sizi 💕
Nartanemmm Kubraaa_o valla dünden beri düzenli bi şekilde tepe gibi yapıyo kendini 2 hafta durur inşallah🤲