Kızlar 8 haftalık hamileyim.
Ama en başından beri sürekli sürekli acıkıyorum.
Sanki karnımda kara delik var gibi 😶🌫️ bu son hafta daha da arttı. Yani daha fasülye kadarsın sen, nedir bu açlık hissi. Büyüdüğünde ne yapacağım 😶
Böyle olan var mıı kızlar?