6+3 hamileyim. Geçen hafta, 5+1 ken yoğun koyu kırmızı adet gibi kanamam oldu. Acilen doktoruma gittik. Progestan ve dinlenme verdi. 2 doz iğne vuruldum şimdi sabah akşam fitil kullanıyorum. Bugün yine kontrole gittim. Bebeği ve kalp atışını gördük. Öyle gümbür gümbür olmasada duyduk yani. Ama bugün kanama alanı oluşmuş dedi. Geçen hafta o yoktu.. Dinlenmeye devam progestana devam dedi ve haftaya yine çağırdı. Başına gelen var mı? Kanama alanı nasıl geçer? Bebeğime sağlıklı kavuşabilir miyim?