imranaraz Merhaba arkadaşlar biraz önce otururken sanki bişey patladı boşaldı gibi hissettim lavoboya gittim baktım yeşilimsi bir akıntı gelmiş...bu olduktan sonra da sık sık kasılmalar oluyor 8 dakikaya bir on dakikaya bir belimden bir ağrı giriyor ne yapmam lazım yardım edin ben olur
CansuCaTurkmen Yeşil akıntıyı burda çoğu kez bebeğin kakasını yaptığı yönünde okumuştum o haftalarda canım endişelendirmek istemem inşAllah öyle bişey olmamıştır hemen acile gidin bence
Memmedova Evet bebek kaka yapmiş ondan yeşilimsi endise yapma doktorunu ara git doguma 🤗hadi gozunuz aydin
imranaraz Deletedmom434 teşekkür ederim ama şimdi küvezde kanında sarılık bulunmuş bakteri mi ney mavi ışık veriyorlar küvezde şu an sizce iyi olur mu😞
Deletedmom434 imranaraz kuru tut canım kuru tuttukça kendi kendine iyileşiyor batikonla pansumanda yapabilirsin
Selim_Alparslan imranaraz hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün canım 🥰 bende 37+2 yim kuzum Doğum normal görünüyor bende çok korkuyorum normal Doğumdan ve kesi atılırken uyuşturuyorlar mı çok korkuyorum 😓