Busraaaakkk rojin_kaya eğer dayanamayacak bir ağrıysa enfeksiyon olabilir canım geçen haftalarda bende oldu adet sancısının en yüksek halini yaşadım ama enfeksiyon çıktı eğer hafif bir ağrısa gayet normal o hala bende de oluyor
ylnydgd 12 haftaya kadar ağrılar devam ediyor sonra azalıyor ama yine oluyor. 19um bugün bende de vardı mesela. Kanama lekelenme olmadıkça telaş yapma. Bol su iç, dinlen. Sağlıkla gelsin