@ceylanemir 15 haftalık gebeyim, 2 kez kullandım daha yolun başında olmama rağmen :) kullanmazsanız asıl sıkıntı. Hamilelikte kullanılan antibiyotikler farklı oluyo ve genelde augumentin veriliyo, bende onu kullanmıştım. Gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz. Kullanmamak daha büyük sorun açabilir hatta