mercimegin_annesiii Merhaba kızlar 22 eylülde pik olmuştu testim 23 çatlama oldu sanırım solgunlaştı bu akşam yaptık Ovülasyon testi 20 dk kadar sonra baktım ikiside kıpkırmızı sebebini bilen varmıdır resim atabilirim
Esrakrc Ooo aynı gün piknolmuşyz benimki çok az slikleşti sen muhtemelen yeniden yumurtlama görüyorsun bence değerlendir
mercimegin_annesiii Esrakrc 4 Eylül son adet tarihim bide ben adet biter bitmez Ovülasyon yapmadım ilk defa 22 sinde yaptım ve tahminim iki yumurtalama görmüş olabilirim diyorum yarın kan vericem eğer varsa çıkar test yanılmıyorsa