Kızlar ben phılıps avent almayı düşünüyorum fakat 2 model arasında kaldım. Biberon ve emziklerinin çok iyi olduğunu biliyorum
SCF323/11 Yeşil model kendi sitesinde 2600 tl
SCF395/11 pembe model 5400 tl
Kullanımları arasında aşırı fark görmedim sessiz çalışma özelliği var pembede ve modu fazla.
Kullananlar tecrübesi olanlar paylaşırsa sevinirim. Emzirme haftasına özel %30 indirim varmış bilginize.