geleneksel1annem neshaa valla doğmayınca doğmuyorkar 🙈ilk oğlum 40+2 de doğdu şimdi 38+0 kızımk bekliyorum 🥶
Deleted33000 neshaa bende doğurmak için tüm tuşlara basmıştım son bir ay sancı da 3 cm açılma da vardı ama doğmadı en son 39+6 da doğdu oğlum 😅😅😅
neshaa hayalperest2310 yok malesef nişan gelmedi sancım yok günde iki üç defa hafif kasık ve bel ağrısı oluyor sadece o kadar
hayalperest2310 neshaa benim ağırlarım çok aslında ama sancılarım düzenli değil bugün tam tersi bir rahatlık geldi anlamadım geri tepti sancılar 😂
sarellem55 @neshaa aynı şekilde 39+4 hiç belirti açıklık yok özeldeki doktorum pazartesi gel suni verelim dedi ben beklemeyi düşünüyorum ve devlete gideceğim belki kendi sancım gelir ilk kızımda 41+3 de doğmuştu
sarellem55 @neshaa evet canım inanki onlar geleceği zamanı biliyorlar bebekte hiç bir problem su sıkıntısı yoksa bence müdahale etmeye gerek yok Allah büyük ve onlar yolunu bulup gelirler hayırlısyla 🌸