Arkadaşlar bugün 37+5 haftalığım. Doktorum alttan muayene yaptı. Yumuşama var ve 1 cm açılman var dedi. Nst ye girdim 2 defa ilkinde bebek çok hareket etmedi. Sonra mevsim alerjim yüzünden serum takıldım. İkinci kez Nst aldılar 15 dk falan sürdü o süreçte max 80 leri gördüm. Pazar tekrar Nst ye gireceğim. Eve geldim benim oğlan hiç durmuyo aşırı hareketlendi ve sanki aşağı baskı yapıyormuş sancım varmış farklı bir ağrım varmış gibi hissediyorum. İlk gebeliğim bu durum normal mi yoksa doğuruyor muyum anlamadım?