visnelicheescake ruveyda14 Adetimin ilk günü negatif gecikmemin onuncu günü pozitif çıktı geç döllenme ile gebe kaldım 🥹
esraozz ruveyda14 adetim 3 gün gecikmişti test yapmama rağmen negatifti sonra 6. Gün kan verdim ve hamileymişim geç döllenme olmuş normal hesapla şuan 15 haftalık olmam gerekiyordu ama 13 haftalık bebişim, yani olabilir mutlaka kan vermelisin bence 🥰
visnelicheescake ruveyda14 valla sadece karnım ağrıyordu oda olurum diye bekliyordum onun harici göğüs hassasiyetim vs vardı